Nou calendari biodinàmic del 2011

Les explicacions sobre el calendari les trobareu aquí.

Instruccions –  GenerFebrerMarçAbrilMaigJunyJuliolAgostSetembreOctubreNovembreDesembre

Aquest calendari s’ha de comprar tot just comença l’any, desprès a les llibreries costa aconseguir-lo. Editorial Rudof Steiner
És per aixó que he decidit fer còpies de les pàgines únicament del calendari.
Heu de saber que comprant-lo podreu tenir molta més informació molt útil, hi han referències acertadísimes sobre el temps que farà durant tot l’any, ja que la climatologia la regeixen els planetes, de fet m’extranya que els presentadors del temps de la televisió no facin cas del que aquí està escrit.
Per exemple l’any passat 2008 quan va entrar el decret de sequera a Catalunya i van prohibir regar, jo vaig continuar fent-lo amb l’aigua dels dipòsits pluvials, prevent el que havien escrit, que les pluges arribarien en un mes, dit i fet, si no haguès tingut aquesta informació m’hauria passat com a molts, que van decidir no plantar.

No he vist la prohibició de fer còpies parcials de la publicació. Estic segur que la ética que ens mou a tots els que practiquem agricultura ecológica, ens permet la difusió.
Tot aquest blog és d’us lliure, nomès d’aquesta manera aconseguirem fer els canvis cap a la nova consciència de la humanitat.

Inici